Thursday, February 19, 2009

Dunia YM

Bile kite dgr psl ym kite mst terpk ia adalah 1 connection dmane org rmai berinteraksi di alam virtual..alam virtual ni plak adelah alam dmane kte xnmpk atau bkn nyate la snang ckp..alam maya yg ssh kite nk tembus…YM nie leh dkatekn syok gk la lau sape2 yg join 2…biar aku cite pgalaman aku sndiri la…mule aku join ym ni aku rase agk teruje gk la..ye r…best beb…dpt knl2 antare 1 sme lain…haha..aduhaiii….YM ni aku rase ade kbaikan dn ade kburuknnye…kbaikan yg aku dpt aku dpt rmai kabel in term of nk survey psl2 projek research aku..then, dgn kabel 2 la aku dpt survey ape step yg aku leh wt utk research aku…mmg bbaloi gk la…then keburukan yg aku dpt mcm gangguan2 bnde2 xelok la..standard la kn..mcm ade gngguan yg xelok nie…aku kne la iggy2 je org xbkenaan 2…then…kne pndai pilih mmbe ym la..jgn main sapu jer…kdg2 bkn leh caye..kwn pnye lme tp cucuk kite dr blakang..cmne 2 ek…huhu…hurmmm….xbyk sgt la aku nk cite psl YM ni coz aku xbpe tau sgt…kne pandai la bpk kn..mane baik mne buruk..jgn diterbalikkn sdeh…kla…aku da khabisan ayt la…nt lau de smbungan aku continue…k..cau…

2 comments:

  1. ak terasa la...
    huahuahua....

    ReplyDelete
  2. kat ym nih kiter banyak boleh belajar bukan sekadar bekawan jerk....nak cari jodoh pon boleh... tp kene pandai caye ler jgn main terjah jerk lagi 1 ym nih best pasal kite boleh belajar berkomunikasi nagan org.... n satu lagik pasal boleh belajar mcm mane nak berkongsi..... x kisah ler kongsi per kan. pendapat ker kisah silam yg penah dilalui ker n mcm2 aa nak cakap pon aku rase korang x pecaye... jadi aku rase baik korang rase sendiri... ok....

    ReplyDelete