Friday, February 20, 2009

NISKALA++aku masih disini

Hari ni aku bangun lmbt..huhu…aku rase penat yg amt sgt…ntahla..hehe…mggu dpn aku g wt research..ni ngh dgr lagu niskala yg agk syok aku dgr…muzik nye agk dramatic ckit…lau spe2 dgr mmg sedey la…sayu jer…tp bile dgr lgu ni aku rase bsmgt la…dlm mse 20 thn mcm2 dugaan dn cobaan yg aku da hadapi…..bile engtkn balik mmg xsangke ngn kuatnye aku tempuh sume 2…. Bygkn sekali jelepok sume mslh dtg kt aku dn bturut2 x henti la…bygkn cmne aku mngadap sume 2….bile snsorg dgr lagu nie agk feeling la…hehe….bkn feeling kt seseorg tp feeling teringt kisah zmn2 dulu….akhirnye skrg aku bjaye gk tgglkn sume 2…..bguskn aku nie…dgn kuat smgt nye aku cbe dn cbe lpekn sume2…..kali ni mmg aku success….tp sume2 aku akn wtkn sbg kekuatan aku teroskn sumenye…aku akn jdkn ianya sbg pnduan aku yg aku bjaye hadapi ape je mslh yg dtg…..sdeh tbe mase tglkn pemikiran knk2 ribena tp prangai knk2 ribena still msh ade…ade beza 2…..prngai ngn pemikiran…..pmikiran aku mstla pmikiran yg matang di mne aku pndai solvekn problem aku dgn baiknye….prngai lak ssh ckit la nk tgl prngai knk2 ribena nie…coz da bese…amik mase kot nk tglkn..hehe…ala sempoi2 je sdeh…xkn nk seyes je mmnjang kn…hihi…..aku da rse lega skrg dn rse sgt tenang skrg…..xtau la npe….kla…de mse g aku postkn kt blog nie…k..cau..

1 comment:

  1. wahhh..bgus la..slalunyer knak2 ribena ni ble dah jtuh trus trgolek,xbgun2 dah..ni knk2 ribena yg kite cari,ble jtuh bgun blik tuuuuu...
    skian....

    ReplyDelete