Friday, February 27, 2009

sYok Giler!!!



hari ni aku baru pas balik dr research kt hospital k.pilah...tmpt lahir aku sndri..hehe...aku xbyk sgt nk cite coz mmbe2 blogger aku da pon cite...aku just nk ckp aku puas hati la...penat2 pon tp hasilnye baek pnye..aku rse lega yg amt sgt...then pas da settle sume 2...aku g singgah skolah lme aku..iaitu Juasseh Technical High Secondary School...perghhh...pe siakkk...rse cm nk skolah blik pon de...aku g sne amik sijil spm...haha...da tua pon bru nk amik...pas2 kn...aku jmpe la cikgu skolah aku...ckigu sejarah..mcm2 la diceritekn...leh lak kate aku nk bile nk kawennn...haha...walhal blaja g...so...kire ok la..engt drg da lpe aku nie..student yg nakal n comey..haha...cme xpt jmpe ckgu ksygn aku la..ckgu programming...huhu...then,kt dlm pejabat 2 aku jmpe ckigu bengkel yg leh dikategorikn miang dn gatal gk la mse zmn aku ade lu...hehe...aku engt die brubah...tp mkin ngenyam...haha....2 cikgu bengkel elektrik...kowg bygla cmne cikgu yg laen kos 2 leh knl aku...haha....sbb aku ske mngacau...hihi...then...die tprnjt ngok aku...ayt die cmni tau"da mcm bidadari sye ngok.." then... "bile nk kawin...." then...."sy bleh jd calon awk.." gatalnye 2 x hilang...haha..yg aku lak ske mngusik.... aku ckp la... "cikgu da brubah la..makin hencem"haha....waklu hnsem...mintk maap ckgu...sje bgurau...hehe....erm....settel da hal sijil spm aku...nt nk setel sijil pmr aku yg da bkuno x amik g....huhu...skang keje ktrg da senang....aku kt umah atok wan aku asyik beposing ala2 pmpuan melayu terakhir..hihi.....drg bengang je ngn aku..hihi....cowy geng....kla..aku da ngntok nie...nt de mse aku update g blog nie.....cau...




















ni time aku ngah tgu msuk kt unit rekod 2...cumel kn...haha...


ni time aku ngh interframe kt kmpung aku...ala2 pmpuan mlyu terakhir kn...seni ni wey....haha....

3 comments:

  1. hye...
    salam kenal...
    melawat blog ni jap k...

    ReplyDelete
  2. har3..xyah knl dengan die nih..hbs kan boreh je..wakakaka...:P wekkk

    ReplyDelete
  3. Cik Nad..kim slam syg ye kat pompuan mlyu terkhir ni..hehe.

    ReplyDelete