Thursday, March 19, 2009

Konvensyen Library Desa Seluruh Malaysia















konvensyen ni anjuran Perpustakaan Negara Malaysia...pihak UITM segamat kos Information Management tlh send student IMS jadi adhoc bg program PNM nie..seluruh perpustakaan desa dr pelbagai negeri hadir program tersebut...byk pengalaman yg aku dpt dr program nie..program ni dlm 3hari...kt cni pelbagai seminar yg diberikan pd semua perpustakaan desa..program ni dibuat bg mmberi encouragement pada perpustakaan desa utk implement dn menaikkn lagi taraf kualiti perpustakaan drg..coz kbnykn perpustakaan desa kurang mndpt perhatian...jadi PNM telah anjurkn program ni bg wakil2 dr setiap negeri utk drg bg komen n nasihat bg improvekn library drg..kt seminar 2 ade ditunjukkn psmbhn multimedia yg kowg mmg x aspect technology akn makin bkembang..mmg pro la..then..para2 librarian yg professional dtg dlm prgram nie..mmg grand jgk la program nie..prgrm ni blngsung kt hotel The Zone,JB...agk grand la hotel 2..then sblh mlm nye ktrg di jamu selera kt Perbadanan Perpustakaan Awam Johor utk dinner...perghhh..ngok library nye mmg elegan n style drg ala2 gne kayu jati..mmg best r..pas2 ending mjlis 2 ktrg sempat la ketemu ngn awal ashaari..<<<---artis pujaan aku 2...hu2..hnsemm..uhh..mmg cm xcaye jer..dlm ksempatan tgu bas uitm amik ktrg ade la info bgtau awal ashaari dtg..hu2...then ape g pegi la bergambar ngn die kn...hu...beshnye...penat mmg penat lps blik 2..tp ade gk la souvenier yg ktrg dpt..besh gkla..ktrg xabis2 posing cne cni..niat hati nk je letak sume gmb kt blog nie..tp berat la blog aku nt wei..kihkih...jgn mara haaa kwn2....letak gmb yg cumey2 jer...kih2...kla...ni saje aku nk cite psl pngalaman aku kt cne...

6 comments:

  1. pergh...nasib baik aku suh ko gi kan..kalau x ko x dpt rase pengalaman best ni.haha...
    aku tau ko msti nak gi..kan3x...

    ReplyDelete
  2. huhu..pergh..awal seh..tapi takpe..aku tak heran sgt..lau ally iskandar..ye aku heran..huhu

    ReplyDelete
  3. ceh setakat awal tu separuh jln ak tgk..wakakaka...lain r tomok..mmg ak serbu die dulu...har3...

    ReplyDelete
  4. Satu konvensyen PD yang menarik.

    Moga ianya diadakan setiap tahun.

    ReplyDelete
  5. wah...library ni...tmpt noma and kwn2 wat study group...huhhuhu..rindu saat itu!!!

    ReplyDelete