Wednesday, March 4, 2009

"Z" n "S"











ni aku nk cite la…aku de sowg mmbe nie…aku gelarkn die “Z”..”Z” ni suke kt mmbe die sndri tp “Z” ni xpasti yg die ptt luahkn kt mmbe die 2 atau x…”Z” tue xtau yg cre atau tingkah laku die ni ok atau x….tapi bile die pendam….die rase sgt sakit…bkn sakit ape la kn…sakit hati…hehe….”Z” ni xpasti hati die…”Z” ni xtau die da sdia atau tidak….”Z” da mcm2 yg “Z” ni hadapi….kali ni die bjaye ke tidak…ntahla kn….tapi makin die pendam perasaan ngn hati die 2…makin pedih…sakit hati sgt….”Z” ni tkt bile die luahkn die xpat penuhi syarat2 yg spatutnye….die sbnrnye minat kt “S”….”S” 2 ske wt die gelak….ske hepikn hidup “Z”….ermmm…aku pon xtau kisah drg bedua ni cmne nt….aku hrp si “Z” ni dpt tetapkn hati die n then luahkn jela pe yg ptt…jgn dipendam “Z”….kang merane n mnyesal….kla…aku da ngntok sgt nie….naek kuyu mate…huhu….

No comments:

Post a Comment